domingo, 4 de diciembre de 2011

47

Et trobo a faltar, la veritat, i tot i que se que potser no veuras aixo, ho escric. 
Espero sincerament que les coses et vagin be, per un costat em sento buit, molt buit, pero estic be, em sento be i per un altre costat em sento realitzat :)

Avui he cantat i m'he grabat.
Avui no he estrenat la meva veu.

La guardo, la guardare, per aqui, per tu. [Segurament] El meu preferit.


Guardo la mareselva a les pagines que vas deixar a casa.
De tant en tant encara hi escric. Allo que nomes et deixaria saber a tu. Cada vegada mes personal.

Tota la resta va aquí, no menys important, pero si menys nostre.

M'obro de nou, crec, respiro i te recordo a cada ale. 
He tornat al bosc, torna a ser verd, pero no m'hi quedare pas. Hi ha tot un mon per a descobrir.


Milers de llocs a coneixer, potser fins i tot a estar-hi, temporalment.


I qui sap :) potser ens tornem a trobar :) 

No tinc cap por.

No hay comentarios:

Publicar un comentario